luni, 19 mai 2014

Sufletul meu tacut

Sufletul meu tacut pare a se fi trezit din amorteala , pare a se fi trezit din nou la viata . Se trezeste usor , se uita in jur si vede o alta eu , vede o alta lume care ma-nconjoara , vede . E important ca vede .  A stat prea mult orb , a stat prea mult timp increzandu-se in altii .
S-a trezit . E usurat si gata sa inceapa un nou capitol , e gata sa o ia de la capat . E optimist , increzator , stie ce vrea si stie cum sa obtina ceea ce isi doreste . A renascut . Trezirea lui e ca o renastere a mea . O renastere a noastra pentru ca suntem unul , acum suntem unul si acelasi .
E frumos . Privesc altfel viata . Ca pe o oportunitate . Acum , mai mult ca oricand , sunt constienta ca ea , viata , imi apartine cu totul , ca ea e in mainile mele ca plastilina in mainile unui copil de clasa primara , o pot modela dupa bunul plac fara sa tin cont de ce ar putea spune altii . E bucata mea de plastilina si doar a mea .
Ma simt libera . Sunt libera ! Si sunt mai fercita ca niciodata . Ma simt implinita desi inca nu am realizat nimic important in viata mea . Desi poate suna cliseic , ma simt cu mult superioara , spiritual celei care obisnuiam sa fiu .
Acum am mai multa incredere in mine si ma respect intr-atat sa nu mai las persoanele nesemnificative sa imi controleze viata catusi de putin .
Cred ca fiecare dintre noi ar trebui sa incepem sa ne ascultam mai mult pe noi insine decat pe ceilalti . Oricat de egoist ar suna , cred ca ar trebui sa ne punem pe primul loc in viata noastra pentru ca fie ca vrem fie ca nu realitatea e ca noi suntem singurul lucru permanent in viata noastra .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu