joi, 29 mai 2014

Cat ma costa prezenta ta ?

Persoanele care candva au insemnat ceva mai mult pentru mine au incomun un lucru : au ceva ce-mi apartine.

Tipul de care eram indragostita in clasele primare are doua carti de-ale Preotului Casian  pe care le-am luat de la o manastire din Buzau  sau de la biserica Sf. Nicolae. Nu apucasem sa le citesc , mi le-a cerut si evident nu am putut spune "nu" , atunci a fost ultima data cand le-am vazut .

Tipul de care am fost indragostita in primii ani ai adolescentei are CD-ul pe care l-am castigat la un concurs Bravo (prima data cand am castigat ceva trimitand cupoanele din revista ) , primul CD a lui Pasha Man "drumul catre rastafari" .

O fosta colega de generala si fosta prietena de-a mea , actuala amica , are o carte pe care a imprumutat-o de la mine in clasa a 9 a , o carte de comentarii sau de reguli ale limbii romane , oricum stiu ca are coperta portocalie .

O alta prietena are tot o carte de-a mea la ea si anume "Portretul lui Dorian Grey " pe care am primit-o de la diriginta in clasa a 12 a impreuna cu diploma .

Un fost are de la mine o revista de fotografie + o carte despre fotografia portret .

Un alt fost are sa-mi dea o suma de bani .

 Nu imi place sa-mi cer lucrurile inapoi ,ma stanjeneste situatia . Nu i-as putea cere cuiva ceea ce are sa-mi dea fara ca apoi sa-mi fie rusine sa mai dau ochii cu acea persoana .

Doar unei persoane i-am cerut ceea ce are sa-mi dea si anume fostului 2 , celui ce are sa-mi dea bani . Oricum nu mai am de gand sa dau ochii cu el . Bineinteles prima data cand a tb sa-i compun un mesaj in care sa-i cer banii am sters si am rescris de nenumarate ori si ca sa nu se simta atacat am folosit "te rog frumos" si " nu te supara" . Acum ,in ceea ce-l priveste , imi e mult mai usor , desi inca am inima mica cand ii scriu mesaje sa-l intreb cand are de gand sa mi-i dea . 

Si eu am sa dau cuiva cea si anume Marianei , tot bani , dar mai putin decat are sa imi  dea fostul2 .

Concluzia : Pe mine ma costa prezenta unei persoane in viata mea . 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu