luni, 19 mai 2014

Am lasat trecutul in urma . Urmeaza , un nou si frumos capitol in viata mea .

Le-am dat "unfriend" ! Poate credeti ca e o chestie puerila , de copil sau poate credeti ca e o frustrare , un mod de a-i pedepsi in vreun fel . Nu , nu e nimic din toate astea . E doar modul meu de a ma detasa de trecut, de a ma detasa de tot. Persoanele alea doua nu mai exista in viata mea de mult timp , anul asta se vor implini 2 ani de cand nici unul dintre ei nu mai fac parte din viata mea , pentru ca am decis eu sau pentru ca asa au decis ei . Pentru multa vreme am dorit ca una dintre aceste doua persoane sa se intoarca in viata mea , inca avea efect asupra mea cand vorbea cu mine eram extrem de fericita,tremuram si ma balbaiam . Eram atat de fericita incant nici nu puteam adormi de fericire . Atunci cand eram ignorata imi petreceam timpul ascultand muzica trista , stand in pat si plangand , crezand ca eu sunt de vina . Nu era asa . Acum nu mai vreau acea persona , pe nici una dintre acele persoane , acum am nevoie de mine si de prietenii mei adevarati , doar de apropiatii mei si de mine .

AM INCEPUT UN NOU CAPITOL AL VIETII MELE SI SUNT CONVINSA CA VA FI UNUL FRUMOS !

                                                                                                              19 mai 2014 00:39

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu