duminică, 25 mai 2014

Catre viitorul eu

Lasa-ma sa fac greseli si nu te supara daca gresesc prea tare . Asa sunt eu ,inca naiv , o dau des in bara .
Lasa-ma sa fac pasi marunti asa voi fi mai atenta la ceea ce e si ce se intampla in jurul meu .
Lasa-ma sa ma indragostesc de persoane care stiu ca-mi sunt alegeri gresite . Vei invata din asta .
Lasa-ma sa ma incred in persoane de neincredere . Vei sti cum arata ele si vei sti ca tu sa te feresti de ele .
Lasa-ma sa m-arunc cu capul inainte . Tu vei vedea ce am patit eu si vei sti ce e bine sa faci .
Lasa-ma sa zic cuvinte la nervi si lasa-ma sa plang de regtet dupa ,tu vei sti ca nu e bine .
Lasa-ma sa nu spun cuvinte si lasa-ma sa regret dupa . Tu vei sti ca e bine ca uneori e bine sa spui ceea ce crezi ,ceea ce simti .
Lasa-ma sa ratez sanse . Vei sti ca trebuie sa fii mai curajoasa pentru a nu pati la fel ca mine .
Lasa-ma sa iau sanse .Asa te vei "imbogati" ,te vei dezvolta frumos .
Lasa-ma sa pierd . Tu te vei invata ca trebuie sa muncesti mai mult . /Tu vei invata sa te bucuri mai mult de victorii. Lasa-ma sa visez .Poate imi voi transforma visele in realitate ,iar tu vei ajunge sa-mi traiesti visele.
Lasa-ma , lasa-ma sa fac orice ,orice voi face v-a fi in avantajul tau ,orice .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu