joi, 6 iunie 2013

Cu gandul la tine

   Ah ,iar esti aici ? Iar dau de tine ? Nu te suport, chiar nu te pot suporta . De fiecare data cand te vad parca inima mea se pregateste sa-mi sara din piept . Da-mi mana. Simti ? - te intreb in timp ce mana ta imi cuprinde gatul . E inima mea ,bate tare ,imi dai palpitatii .
   Stii ,acum ceva timp te-am vazut ,cred ca erai la vreo jumatate de statie departare de mine . Am tresarit ca de fiecare data cand te vad si m-am speriat ,nu eram pregatita sa dau ochii cu tine asa ca desi eu nu traversez decat unde sunt marcaje pietonale ,de data asta a fost altfel . Aproape ca m-am aruncat in fata unei masini incercand sa ajung pe partea celalta a strazii . O batranica chiar s-a oprit si mi-a spus : " Ai grija ,mama , fii mai atenta. " Eu buimaca nici nu i-am dat atentie si am mers inainte neuitandu-ma in urma sau pe partea celalta a strazii unde erai tu .
    Saptamna trecuta mi s-a facut un dor teribil sa merg in barul ala unde obisnuiam sa mergem impreuna. In decurs de vreo 15 minute i-am sunat pe Emil ,Darius si Dragos sa-i intreb cum e pe acolo ,daca vor fi si ei ,dar eu aveam un singur scop ,tot ce asteptam de la ei era sa-mi zica fara ca eu sa-i intreb daca esti sau nu si tu acolo . Nu mi-a zis niciunul ,asa ca m-am imbracat si am plecat de nebuna ,mintind-o pe mama ca merg cu nu stiu cine , cineva a carui nume l-am inventat pe loc . Tot drumul m-am rugat ca tu sa nu fii acolo ,dar totusi cu speranta ca vei fi pt ca de data asta nu aveam cum sa fug ,daca privirile noastre se intalneau nu puteam intoarce spatele si sa plec. Ajunsa acolo tu nu erai ,fara sa-mi dau seama asta mi-a declansat o stare profunda de tristete . M-am asezat la masa cu fosta noastra gasca ,doar ca in seara aia nu stiu ce au vorbit ,eu nici macar nu stiu daca am zis ceva ,gandul imi era inca la tine . Am tresarit cand vedeam ca cineva apasa pe clanta si pana in momentul in care intra m se parea o vesnicie ,pt ca respiratia mi se oprea si inima mea o lua razna de fiecare data . Prima tigara a fost tot atunci ,intotdeauna m-am intrebat cum vor reactiona ceilalti vazandu-ma fumand ,ce vor spune ei . Acum nici nu am fost atenta ,desi erau vreo 10 persoane la masa eu am fost singura ; eu, tigara si berea pe care mai tarziu am schimbat-o cu vodca asteptand ca tu sa intri pe usa aia.
Eram atat de pregatita sa te vad atunci dupa atata timp ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu