marți, 10 iunie 2014

Decizii

Am urat intotdeauna deciziile , iar asta poate expica faptul ca mi-a luat trei ani sa iau una , o decizie , o singura decizie . Intr-adevar era si este o decizie importanta , o decizie de care depinde viitorul meu ,dar nu intru totul .
Trei ani a durat lupta dintre partea idealista si partea realista a fiintei mele. Intr-un mod ciudat castigatoare este partea mea realista si surprinzator chiar imi "foarte" convine . Asa imi voi putea imbina , sper eu , armonios si partea realista care va fi aplicata in job cat si partea idealista , creatoare , boema in timpul liber ca si hobby .
Invers nu se pune problema ca s-ar fi putut intampla , plus ca acum imi voi asigura si un venit sigur si mai mare decat cel pe care eu l-as fi putut primi daca mi-as fi urmat partea idealista .
Acum am ajuns in echilibru , la un echilibru .
In sfarsit pot respira usurata .


Desi sunt nu sunt Balanta ci Varsator mi-am demonstat ca si eu pot sta in echilibru .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu