vineri, 20 septembrie 2013

River flows in You

         Nu stiu daca ati simtit vreodata fiorul iubirii pe care nu ati trait-o niciodata ,daca ati avut in minte memorii ale unei personane pe care nu ati intalnit-o niciodata,dar,totusi,paradoxal, va aduceti aminte de ea ,iar sufletul ,mintea ,toata fiinta voastra se umple de nostalgie ,iar pe chipul vostru "rasare" un zambet ,iar privirea vostra se blocheaza intr-un punct fix . 
        Melodia ce o voi lasa mai jos ma face de fiecare data sa simt asta ,pana acum am dat intamplator de ea ,chiar si azi ,am intrat pe un blog si avea in playlist aceasta melodie si m-am decis ca trebuie sa o caut ,desi imi era cunoscuta preferam sa apara intamplator ,fara sa o caut eu . Asta pentru ca imi era frica ca nu cumva emotiile ce mi le scoate la suprafarata sa nu mai fie aceleasi ,intensitatea lor sa fie alta . 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu