marți, 13 august 2013

Ziua in care am renuntat la tine - Un pas spre Fara "Noi"

   Azi mi-am propus si mi-am promis ca renunt la tine si de data asta chiar asa va fi .Nu mai are rost sa ma tot intorc la tine ,nu iese nimic bun ci doar sperante desarte ,amagiri si multe momente ce-mi tulbura linistea . Daca merit mai mult de atat nu stiu ,dar voi incerca sa aflu . Cat despre tine ,te las in urma mea ,in trecutul meu . Tin la tine ,da ,tin inca ,dar nu imi mai pot permite sa ma las tulburata de tine ,nu ma mai pot lasa in voia starilor si nehotararii tale. Nu imi mai pot permite si nici nu mai vreau sa-mi pierd timpul suferind ,stand in pat ascultand muzica trista si plangand doar pentru ca ma simt rau din cauza ta ,din cauza neincrederii tale ,din cauza caracterului tau paradoxal . Nu mai pot sta cu o persoana care nu stie ce vrea ,cu o persoana care azi iti spune ceva ce maine nu va mai fi valabil. E greu ,m-ai epuizat fizic ,dar in special psihic . Nu mai pot suferi ,am ajuns in stadiul de a nu mai avea lacrimi ,nu mai pot ,sincer. Nu voi mai lupta impotriva caracterului tau schimbator ,voi incepe sa lupt impotriva slabicinilor mele ,impotriva defectelor mele ,impotriva lucrurilor care nu-mi plac la mine . E momentul meu ,e momentul sa ma pun pe mine pe primul loc . Nu iti face griji ,nu te voi uita ,nu am cum si nici nu te voi inlocui ,esti de neinlocuit . Nu voi renunta sa recunosc ceea ce mi-ai spus ,iar daca "am nevoie de tine" va mai fi valabil si de acum inainte, stii unde ma gasesti . Renunta la orgolii si arata-mi ca ma cunosti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu