joi, 27 decembrie 2012

Probabil depresia de sarbatori

    Stateam si ma uitam in jurul meu ,in viata mea si am observat ca toti par as fi gasit locul ,eu ma simt straina de tot ,parca nu apartin nici unui loc ... In afara de asta am realizat ca am 20 de ani si pana acum nu am facut Craciunul sau revelionul cu cineva ,nu ma refer la cineva specific ,nu vreun anume "el" ci un el ,un el cu care sa am o relatie,un El pe care sa-l pup sub vasc.
    Nici de Ziua indragostitilor nu am avut pana acum pe cineva.Desi mi se pare patetica ziua aia ,inimioare,te iubesc-uri si alte lucruri mult prea siropoase pentru mine ,doar cand ma gandesc imi e rau,dar ar fi dragut sa ai totusi pe cineva pe care-l sa-l tii de mana daca simti nevoia sau sa-l suni doar ca sa-i auzi vocea daca totusi te simti stingher in lumea victimelor lui Cupidon . Referitor la lucrurile astea am un sentiment ciudat, imi e dor ... Da ,imi e dor de ceva de care nu am avut pana acum parte .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu