miercuri, 31 iulie 2013

CREDE IN TINE

Postul asta nu-l pot incepe decat cu un "Wow" si am sa va explic acum de ce ,are legatura cu ultima mea postare . Seara am recitit postarea mea ,de obicei nu fac asta pentru ca nu-mi place ,scriu doar ceea ce-mi vine in minte pe moment ,exprim doar ce gandesc atunci ,deci mi se pare deplasat sa-mi recitesc gandurile odata asternute pe hartie ,fie ea si una virtuala . Revenind, si mi-a starnit curiozitatea sa vad ce planuri de viitor au si altii asa ca am tastat pe Google " tu ce planuri de viitor ai " ,am intrat pe doua bloguri ,unul dintre ele l-am gasit printre comentariile celorlalti in legatura cu primul blog si prima postare despre planuri de viitor .
M-au intristat ambele postari pentru ca amandoua erau pesimiste , oamenii aia doi nu intelegeau ( sunt postari din 2011 respectiv sfarsitul lui 2010 - de aceea imi permit sa vb la trecut) ce rost au planurile si aveau o atitudine gen " daca imi e sortit sa ajung undeva voi ajunge " . Eu personal blamez aproape in totalitate genul asta de gandire . Zic "aproape in totalitate" pentru ca si eu mai tind sa ma agat de gandirea asta cum ca avem viata pusa in seama sortii ,dar atunci inseamna ca atunci trec printr-o perioada nu tocmai favorabila mie si intr-adevar acord timp timpului si nu fac nimic ,doar astept sa treaca ca sa ma linistesc si sa ma ridic usor ,usor . Dar in rest nu , sunt adepta gandirii ca tu iti "desenezi" destinul , tu esti cel care trebuie sa lupte ,tu esti cel care trebuie sa viseze ,sa-si puna un tel in viata si apoi sa munceasca pana la epuizare ,daca este cazul , pentru a-l atinge . TREBUIE SA LUPTI PENTRU CEEA CE ITI DORESTI ,NU LASA VISURILE SA RAMANA DOAR VISURI ,FA TOT CE-TI STA IN PUTINTA PENTRU A AJUNGE SA LE TRAIESTI ,NU STA IN SEAMA SORTII !!! Daca stai in seama ei ,nu vei castiga decat ani pe chip si in suflet ,in suflet pentru ca se vor aduna regretele unui vis neatins .

Uite ,eu personal ,dupa ce am vazut acum un an si ceva ,documentarul "The secret" am incercat sa cred in el ,pentru ca de multe ori inainte ma intrebam ce rost am eu in univers ,eu de ce m-am nascut , CREDETI ,nu aveti nimic de pierdut ,incercati pentru ca apoi macar nu veti regreta . CREDETI IN VOI SI IN SANSA VOSTRA ,asta e cel mai important !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu